خانه پدری

تاکه بودیم نبودیم کسی...کشت ما را غم بی هم نفسی

خانه پدری

تاکه بودیم نبودیم کسی...کشت ما را غم بی هم نفسی

داستانهای مدیریتی


سرهنگ ساندرس یک روز در منزل نشسته بود که در این میان نوه اش آمد و گفت: بابابزرگ این ماه برایم یک دوچرخه می خری؟ 

او نوه اش را خیلی دوست می داشت، گفت: حتماً عزیزم. حساب کرد ماهی ۵۰۰ دلار حقوق بازنشستگی میگیرد و حتی در مخارج خانه هم می ماندشروع کرد به خواندن کتاب های موفقیت. در یکی از بندهای یک کتاب نوشته بود: قابلیت هایتان را روی کاغذ بنویسید. او شروع کرد به نوشتن تا اینکه دوباره نوه اش آمد و گفت: بابا بزرگ داری چه کار می کنی؟

پدربزرگ گفت: دارم کارهایی که بلدم را مینویسم.

پسرک گفت: بابا بزرگ بنویس مرغ های خوشمزه هم درست می کنی.

درست بود؛ پیرمرد پودرهایی را درست می کرد که وقتی به مرغ ها میزد مزه ی مرغ ها شگفت انگیز می شداو راهش را پیدا کرد. پودر مرغ را برای فروش نزد اولین رستوران برد اما صاحب آنجا قبول نکرد! دومین رستوران نه! سومین رستوران نه! او به ۶۲۳ رستوران مراجعه کرد و ششصدوبیست و چهارمین رستوران، حاضر شد از پودر مرغ سرهنگ ساندرس استفاده کند.

امروزه کارخانه پودر مرغ کنتاکی (KFC) در ۱۲۴ کشور دنیا نمایندگی دارد. اگر در آمریکا کسی بخواهد تصویر سرهنگ ساندرس و پودر مرغ کنتاکی را بالای درب رستورانش نصب کند باید ۵۰ هزار دلار به این شرکت پرداخت کند.

حکم انتصاب در ستاد انتخاباتی-شهرستان مرودشت



پای راست محترم اینجانب همانی که منتسب نمودند به اصول گرایان

پای چپ محترم اینجانب همانی که منتسب نمودند به اصلاح طلبان

 

موضوع: حکم انتصاب در ستاد انتخاباتی

باسلام

با عنایت به دانش، تجربیات ارزنده ، پشتکار ، دقت و تعامل خوب جنابعالی در هدایت و  راهبری اینجانب در این روزگار پروفراز و نشیب و بنا به پیشنهاد شرع و عقل مترقی به موجب این حکم از هم اکنون   به عنوان عضو اصلی ستاد انتخاباتی اینجانب  منصوب و زیر نظر مغز فکور و قلب تپنده برای این وطن انجام وظیفه خواهید نمود.

امید است با اتکال به ایزد متعال, هنر وعلم مدیریت را از اصلاح طلبان و شجاعت و جسارت در تحقق آرمانهای نظام مقدس را از اصولگرایان آموخته و اینجانب را عاقبت به خیر در این دنیا و آخرت نمائید.

ضروری است با سرلوحه قراردادن راهبرد» من عرف نفسه فقد عرف ربّه« در این انتخابات سرنوشت ساز , مرا به هرسویی و پای هر سفره ای نگشانید! همچنین به گواه نصایح امیر مومنان حضرت علی(ع)   »مبادا چنین پندارید که امارتى که به شما سپرده شده است شکارى است که به چنگ افتاده است، نه بلکه امانتى است که به گردنت گذاشته شده است و مافوق تو رعایت و نگهدارى حقوق مردم را از تو مى خواهد. «

شایسته است در اجرای وظایف محوله به طور مستمر اینجانب را از چگونگی اقدامات ، موانع انجام وظیفه و نتایج ارزیابی واحدهای پیوسته و وابسته مطلع نمائید.

 

کاندیدای جوان انتخابات آتی درسرزمین پارسه

http://mehryar1390.blogsky.com

یک شبی مجنون نمازش را شکست


یک شبی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه لیلا نشست*

عشق آن شب مست مستش کرده بود
*فارغ از جام الستش کرده بود

سجده ای زد بر لب درگاه او
پر زلیلا شد دل پر آه او

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای
بر صلیب عشق دارم کرده ای

جام لیلا را به دستم داده ای
وندر این بازی شکستم داده ای

نشتر عشقش به جانم می زنی
دردم از لیلاست آنم می زنی

خسته ام زین عشق، دل خونم مکن
من که مجنونم تو مجنونم مکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم
این تو و لیلای تو ... من نیستم

گفت: ای دیوانه لیلایت منم
در رگ پیدا و پنهانت منم

سال ها با جور لیلا ساختی
من کنارت بودم و نشناختی

عشق لیلا در دلت انداختم
صد قمار عشق یک جا باختم

کردمت آوارهء صحرا نشد
گفتم عاقل می شوی اما نشد

سوختم در حسرت یک یا ربت
غیر لیلا برنیامد از لبت

روز و شب او را صدا کردی ولی
دیدم امشب با منی گفتم بلی

مطمئن بودم به من سرمیزنی
در حریم خانه ام در میزنی

حال این لیلا که خوارت کرده بود
درس عشقش بیقرارت کرده بود

مرد راهش باش تا شاهت کنم
صد چو لیلا کشته در راهت کنم

آن...

اگر گذرت به کوی ما افتاد 

                                    یادت نرود 

  بر طبل دل من آرام بکوب!!!!

















































































بسم الله الرحمن الرحیم

عشق چه زیباست اگر مهر تو باور باشد     

                                                     صبر قشنگ است اگر دست تو یاور باشد


صد جمعه گذشت و عمر من پرپر گشت    

                                                  کـاش این جمعـه دگـر جمعـه آخر بـاشد


انتهای انتظار سرآمد...