خانه پدری

تاکه بودیم نبودیم کسی...کشت ما را غم بی هم نفسی

خانه پدری

تاکه بودیم نبودیم کسی...کشت ما را غم بی هم نفسی

صرفا درد و دل

 

 

«سبحانک یا لا اله الا انت ،الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب» 

  

روزی فکر می کردم که می توان جهان را مدیریت کنم 

دیدم مدیریت جهان سخت است بی خیال شدم 

با خود گفتم در اولین قدم مدیریت ایران از هرچیزی اولویت دار تر است 

دیدم اولویت بندی برای مدیریت ایران زمان بر هست  

با خود گفتم مدیریت فارس تجربه ای بی بدلیل برای رسیدن به اهدافم هست 

دیدم اهدافم در قد و قواره فارس نیست 

گفتم مرودشت هم جزئی از فارس هست تغییر در مرودشت یعنی تغییر در فارس 

آستین ها را برای تغییر در نحوه مدیریت متعالی مرودشت به بالا روفتم 

دیدم دور و برم از صحرای کربلا هم خشک و خالی تر است 

با خود گفتم وبلاگ نویسی رو شروع کنم ثواب دار تر هست!!! 

وبلاگ نویس شدم دیدم چقدر سخت هست  

غلبه بر نفس اماره ای که هر لحظه و هر ثانیه ای بازار مکاره اش  

تو رو از خودت بی خود می کند.....  

چقدر سخت هست مدیریت گوشت و پوست بدن 

چقدر سخت هست چیزی رو نبینی و نشنوی و نگویی!!!! 

الهی...........

نظرات 2 + ارسال نظر
نون والقلم یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 19:36 http://lllvalghalamlll.blogfa.com

هرکه دارد سر سودای خدا بسم الله...
ماه مهمانی خدا مبارک

کوثر پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 12:12 http://pakbash.blogfa.com

سلام با مطلب "پیشنهاد تشکیل اتاق فکر و راه اندازی پایگاه ارتیاطات مردمی مهندس برومندی نماینده مجلس مرودشت در مجلس "در خذمتم کاکای گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد